Warzywny Serwer

Nasze kochane warzywa !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Wraz z dniem 29.11.2014 kończy się termin płatności maszyny, na której stoi Warzywny Serwer. Nie mamy aktualnie możliwości opłacenia go co wiąże się z jego wyłączeniem. Dlatego zorganizowaliśmy możliwość dobrowolnej dotacji poprzez PayPal. Kiedy zostanie uzbierana wystarczająca ilość funduszy (89.00PLN) maszyna zostanie natychmiastowo opłacona.

#1 2014-11-06 19:14:20

 TheAifam5

Skrypter

Skąd: Germany
Zarejestrowany: 2014-11-03
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Witam ;)

Witajcie  wszyscy.
Moze troche pozno ale coz. Jestem Aifam (Mateusz). Gram w Unturned od poczatku, kupilem tez od razu Golda ;3
Jestem programista, znam 12 jezykow i jestem otwarty na propozycje. Wykonuje zadania za $$$ i udostepniam bez licencji.
Mam 18 lat, mieszkam w Niemczech juz 3  miesiace.
Pisalem Hacki do Unturned, DayZ Standalone. Mam zdekompilowane kody zrodlowe BattlEye. Pisalem cheaty do CS:GO
Nie korzystam z nich, wole zabezpieczac serwery niz dac komus pole do popisu.
Wtedy gdy wyjdzie Update do Unturned 3, zamierzam napisac wlasny system na anty-cheat(dla tego serwera), nie widze sensu by pisac go na Unturned 2, chyba ze bardzo chcecie to piszcie

Jesli macie pytania, piszcie takze. Jestem szczery

Pozdrawiam Mateusz.

Ostatnio edytowany przez TheAifam5 (2014-11-06 19:21:34)

Offline

 

#2 2014-11-06 19:24:32

GloomyJack

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-09-06
Posty: 101
Punktów :   

Re: Witam ;)

Jesteś pewien, że twój anty-cheat może konkurować z Valve'owym ?

Offline

 

#3 2014-11-06 19:25:10

 TheAifam5

Skrypter

Skąd: Germany
Zarejestrowany: 2014-11-03
Posty: 34
Punktów :   
WWW

Re: Witam ;)

Zauwaz ze Unturned 2 nie ma wgl integracji z anticheatem Valve.

Offline

 

#4 2014-11-06 19:26:12

GloomyJack

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-09-06
Posty: 101
Punktów :   

Re: Witam ;)